Suomalaisen yleisurheilun kattojärjestönä Suomen Urheiluliitto on yksi kansainvälisen yleisurheiluliiton IAAF:n 211 jäsenestä. Suomen Urheiluliitolla on noin 800 jäsenseuraa, joissa aktiiviyleisurheilijoita on noin 30 000. Suomen Urheiluliitto vastaa maamme suurimpien yleisurheilutapahtumien järjestämisestä ja markkinoinnista.
Vihreää, punaista ja keltaista – piirroshahmoja, teräsmies ja infografiikkaa. Muun muassa näistä elementeistä rakentuivat viime vuosina Suomen Urheiluliiton juoksutapahtumien ilmeet, jotka ovat kaikki Mainostoimisto KMG Turun käsialaa. Yhteistyö SUL:n kanssa käynnistyi vuonna 2012 Helsinki City Marathonin ja Minimarathonin ilmeuudistuksilla. HCM:ään haettiin uudenlaista lähestymistapaa hieman ”laatikon ulkopuolelta” perinteisiin kisailmeisiin nähden. Syntyi Superman-teema ja slogan “Elämys, joka muuttaa sinut”. Pari vuotta myöhemmin HCM:n sankaritarinan ilme sai jatkoa: pelkistetty punakultainen ulkoasu yhdistyi uuteen sloganiin ”Tarina itsensä voittamisesta".
Verkossa viimeisimpänä suurena projektina KMG on suunnitellut ja toteuttanut SUL:n juoksutapahtumatuoteperheen uudet kotisivut. HSR:n ja HCR:n sivustot näkivät päivänvalon ensimmäisinä, ja myöhemmin keväällä seurasivat perässä HCM ja Minimarathon. Mobile first -periaatteella suunnitellut responsiiviset verkkosivut tuottavat miellyttävän käyttökokemuksen päätelaitteesta riippumatta. Verkkosivuille on lisäksi sisällytetty elämyksellisyyttä sosiaalisen median integraatioilla, ja esimerkiksi juoksutapahtuman hashtagilla ohjataan sisältöä sivustoille somesta.