KMG:n yhteistyö Turun seudun joukkoliikenteen, Fölin kanssa on hyvä esimerkki strategisesta kumppanuudesta, jossa markkinointiviestintää suunnitellaan tiiviissä yhteistyössä asiakkaan kanssa pitkäjänteisellä tähtäimellä. Strateginen yhteistyö Fölin kanssa käynnistyi alkuvuodesta 2016.
Tärkeä perussääntö nykyaikaiselle brändistrategialle on joustavuus, kyky nopeisiin muutoksiin ja olosuhteisiin tarttumiseen – elastinen toimintamalli. Fölin markkinoinnissa strategiset painopisteet muodostuvat vaihtelevista kärjistä. Suuremmat linjaukset tehdään vuositasolla, mutta vuosikelloon mahtuu paljon myös pienempiä täsmäkampanjointia, jotka tulee tuottaa ketterästi. Menestyksellisen yhteistyön edellytyksenä onkin ollut dynaaminen työprosessi tiiviissä yhteistyössä asiakkaan kanssa.
Vuoden 2016 pääkampanja, Autonvaihtoviikot, palkittiin MARK Suomen Markkinointiliiton Turun jaoston toimesta parhaana kampanjana kahdessa sarjassa.>