PUHUVA KATSASTUSMIES – NÄHTÄVILLÄ K1-KATSASTUSASEMILLA

K1 Katsastus palvelee valtakunnallisesti lähes 50 katsastusaseman verkostolla.Yritys työllistää noin 250 henkeä, ja katsastuksia kertyy vuodessa noin 650 000.

Viranomaispäätösten säätelemä katsastusala on leimautunut "pakolliseksi pahaksi", jossa varsinkin entisaikaan asiakaskokemukset olivat hyvin vaatimattomia. Tänä päivänä alan kilpailutilanne on kärjistynyt, ja katsastusasemapalveluita markkinoidaan vahvasti hintakärjellä.

Näistä lähtökohdista K1 Katsastus haastoi KMG Turun suunnittelemaan markkinointikonseptin, joka kommunikoi K1 Katsastuksen missiota: alan parasta asiakaspalvelulähtöisyyttä. Haussa oli luova idea, joka poikkeaa selvästi perinteisestä katsastusalan markkinointiviestinnän linjasta. Työmme tuloksena syntyi Puhuva katsastusmies -konsepti. Puhuvan katsastusmiehen tarinassa epätietoisuuteen kyllästynyt päähenkilö ryhtyy sinnikkääseen taisteluun omia traumojaan vastaan. Hänestä tulee erilainen. Hänestä tulee se, mitä hän olisi tarvinnut – se, mitä hän oli itse kaivannut. Hänestä tulee Puhuva katsastusmies. Integroitu kampanja on jalkautettu mm. radioon, printtiin ja verkkoon.

K1 Katsastuksen mainostoimistokumppanina vastaamme myös yrityksen kokonaisvaltaisesta markkinointiviestinnän suunnittelusta ja toteutuksesta.

Vuoden mainos 2015: Radiomainontasarjan voittaja




Advertising & Marketing / Design / Digital Media / Print / Web


Puhuva katsastusmies -konsepti kiteyttää erinomaisesti asiakaslupauksemme: meillä katsastajat keskustelevat aina ystävällisesti, asiantuntevasti ja rehdisti asiakkaan auton kunnosta. Luova idea oli loistava oivallus KMG:ltä!
Ville Rutanen, markkinointipäällikkö // K1 Katsastus

KIINNOSTUITKO?

Ota yhteyttä, niin kerromme lisää.

Katso lisää referenssejä