Koe ylellinen matkustusmukavuus

KMG:n yhteistyö Fölin kanssa on hyvä esimerkki strategisesta kumppanuudesta, jossa markkinointiviestintää suunnitellaan tiiviissä yhteistyössä asiakkaan kanssa pitkäjänteisellä tähtäimellä. KMG:n toimesta on syntynyt muun muassa Fölin kirkastettu brändi-identiteetti, joka on jalkautettu Fölin markkinointiin läpi linjan.

Vuoden 2016 pääkampanja, Autonvaihtoviikot, palkittiin MARK Suomen Markkinointiliiton Turun jaoston toimesta viime vuoden parhaaksi verkkokampanjaksi sekä sosiaalisen median kampanjaksi.

Advertising & Marketing / Design / Digital Media / Print / Web
Täyden kympin yhteistyö!
Sirpa Korte, joukkoliikennejohtaja // Seudullinen joukkoliikenne, Föli
+1000000
Myynnin kasvu viime vuoteen nähden
6.5%
Matkustajamäärän kasvu
vuonna 2016

KIINNOSTUITKO?

Ota yhteyttä, niin kerromme lisää.

Katso lisää referenssejä